«За что платить?!» Житомирянин требует от Житомиробленерго бесплатного перехода на двухзонный учет электроэнергии

2














Житомирянин Вячеслав Ковальчук написал в редакцию «Журнала Житомира» открытое письмо, в котором обратился ко всем жителям Житомира. В своем письме Вячеслав рассказал историю о том, что компания Житомиробленерго пыталась взять с него плату 221,25 грн. за замену счетчика электроэнергии, который уже поддерживает многозонный учет.

У Ковальчука возник законный вопрос: "Зачем менять счетчик, если его можно просто перепрограммировать, да ещё и по удаленному каналу связи. И за что, он должен платить"?

Далее публикуем открытое письмо Вячеслава Ковальчука без правок и сокращений.

 

Обов'язково до прочитання для всіх Житомирян, та всіх зацікавлених!

 
Житомиробленерго дурить людей і вимагає гроші за перехід на двозонний тариф обліку електроенергії.

Вже давно виявив, що по всьому будинку встановлені лічильники, які підримують багатозонний облік електроенергії. … Але перехід на двозонний тариф, як завжди, відкладався на потім. Та й стримувало ще те, що для цього потрібно було їхати в Житомиробленерго (так прийнято, для вирішення питань потрібно кудись їхати…). Але прийшов час економити.

І ось на початку лютого 2017 року (нагадую на дворі ХХІ століття, ера цифрових технологій)… я поставив за мету вирішити це питання по телефону.

Вивчив свій прилад детальніше і дізнався, що він багато чого вміє: лічильник керується віддалено, він може передавати покази споживання електроенергії в центр обробки данних, прилад може віддалено блокуватися при наявності заборгованості… і багато інших цікавих функцій, причому як в автоматичному так і в ручному режимі зі сторони оператора центра. І саме головне те, що прилад можуть перепрограмовути теж віддалено в залежності від необхідних вимог.

 
ПОЧАТОК ТЕЛЕФОННОЇ ЕПОПЕЇ

Подзвонив на гарячу лінію Житомиробленерго і… оператор мене дуже здивувала тим, що для переходу на двозонний облік я повинен обовязково під'їхати в Житомирський РЕМ за адресою м.Житомир, пров.III Селецький, 2а (до чорта на кулічки, це кінець міста) та написати заяву, а потім ще сплатити суму в розмірі 221,25 грн. Після чого до мене буде направлена бригада, яка замінить… опа!

ТУТ ВИНИКАЮТЬ ПИТАННЯ!?

  • … а навіщо замінювати мій лічильник? — він підтримує багатозонний облік!
  • … для перепрограмуванння? — ні, його можна перепрограмувати не знімаючи, і навіть не направляючи бригаду. Цей лічильник підтримує віддалений доступ.
  • … і безліч інших питань.

На мої технічні питання оператор не змогла дати відповідь і надала телефон Житомирського РЕМ.

Я гадаю, що всі зрозуміли, що оператор Житомирського РЕМ теж не змогла дати мені відповіді на мої питання. Тому надала телефон іншого відділу. В результаті на п'ятий чи шостий номер мене направили до керівника. Він мене уважно вислухав і сказав, що уточнить мої питання і передзвонить. Чекав я не довго. Мені передзвонили і повідомили, що платити все одно потрібно в них така СХЕМА роботи. Я не погодився і спробував ще раз донести безглуздя цієї СХЕМи:

Навіщо знімати лічильник, якщо його можна перепрограмувати по віддаленому каналу зв'язку? За що я тут повинен платити?

В решті решт він погодився зі мною. І сказав що вони переведуть мене на двозонний тариф безкоштовно, але потрібно все одно під'їхати написати заяву і ще з собою взяти документи які підтверджують право власності. ЗНОВ ДУРНЯ, навіщо — якщо всі данні в Житомиробленерго є!?

Але декілька годин розмов по телефону все-таки далися в знаки. Вирішив їхати — думав так буде швидше. Взяв з собою маму (вона є власником), взяв документи, по дорозі заїхали забрали племінника зі школи і на громадському транспорті поїхали до чорта на кулічки.

Задзвонив телефон… Відчуваю що щось не добре… Передзвонює цей керівник,і я розумію, що він вже не погоджується робити це безкоштовно. Але ми майже доїхали… Заходжу до нього в кабінет. Розмова не довга, просить пройти з ним до їхнього головного керівника Гуцала Андрія Анатолійовича.

"Проседіли" ми в кабінеті втрьох хвилин 20, може більше, але моє питання не було вирішено. Погоджувалися зі всіма моїми доводами, але самі не розуміли, чому вони працюють по такій СХЕМІ, при чому не змогли мені довести, де це прописано в законі чи якомусь документі. Виходить самі собі придумали і з людей ВИМАГАЮТЬ гроші!

Кінець розмови мене теж здивував. Кажуть, пишіть офіційний лист, ми подумаємо і дамо вам відповідь. На моє прохання написати на листочку адресу і ім'я на кого писати, почув "Вийдете там в когось запитаєте…" ЖЕСТЬ… !??? З третього чи четвертого разу на огризку надряпали те що просив.

Мої рідні весь цей час чекали мене. В той день додому повернулися стомлені фізично і морально, і ні з чим. Потім знову не було часу… вирішення переходу на двозонний тариф відклалося на потім….

Знову підняв це питання на початку квітня 2017 року.

Знову подзвонив на гарячу лінію Житомиробленерго та в Житомирський РЕМ. З розмови з операторами зрозумів, що нічого не змінилося, і вони продовжують обдурювати людей.

Вирішив дзвонити в столицю, де сидять головні крадії в нашій державі, і вирішують питання людей. Подзвонив на якусь Урядову телефонну "гарячу лінію", мені швидко відповіли, і оператор порекомендувала куди саме потрібно звернутися (це була перша людина, яка надала кваліфіковану відповідь та допомогу) і надала два телефони для звернень громадян. Це був НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг)

 
ПОЧАТОК ТЕЛЕФОННОЇ ЕПОПЕЇ. ЧАСТИНА ДРУГА

Подзвонив за "першим" номером, мене вислухали і дали "третій" номер, по я кому ніхто не відповідав.

Подзвонив за "другим" номером, мене вислухали і дали "четвертий" номер, по кому теж ніхто не відповідав.

Проаналізував номери набрав номер навмання, змінивши тільки останню цифру — мені відповіли, і надали номер телефона КЕРІВНИКА.

Маючи терпіння і 750 безкоштовних хвилин для дзвінків на всі направлення по Україні, я все таки додзвонився до цього керівника, а також до НКРЕКП в Житомирській області.

За всіма телефонами, на які я додзвонився мене просили залишати свої данні: ФІО та телефон.

Вибачаюсь, що відсутні фамілії більшості дійових осіб, але на той час в мене не було думки про це все писати (всі телефони записував на листочок, який потім було втрачено… )

Так от… після дзвінка до НКРЕКП і бесіди з КЕРІВНИКОМ, в результаті якої почув, що я дійсно правий, і перший перехід на інший тариф повинен проводитися БЕЗКОШТОВНО. Мені пообіцяли, що моє питання буде вірішено. Пізніше стало ясно, що це друга ЛЮДИНА, яка професійно підійшла до вирішення мого питання — і воно було вірішено (ну майже… читайте ділі 🙂 ).

Не пройшло і пів години, як мені почали дзвонити і з Житомиробленерго, і з Житомирського РЕМ і говорити про те, що моє прохання про перехід буде виконано БЕЗКОШТОВНО.

Наступного ранку 7 квітня 2017 мені одзвонився останній — виконавець робіт. І повідомив, що він під'їхав за нашою адресою и перепрограмував прилад на двозонний тариф!

 

УРА!!! подумав я тоді — ПЕРЕМОГА!!

Але не так сталося, як гадалося! Прилад перепрограмували, а квитанції прийшли з урахуванням однозонного тарифу.

 
ТЕЛЕФОННА ЕПОПЕЯ. ЧАСТИНА ТРЕТЯ

Сьогодні 26 травня. Дзвоню в Житомиробленерго вияснити чому мене не перевели на двозонний облік. Підтверджують, що дійсно облік ведеться по однозонному тарифу. І рекомендують звертатися до Житомирського РЕМ — дзвоню… (0412)402959 — приймальна, перенаправляють на 402942 — "подивляться по програмі"… Там знову підтверджують, що дійсно облік ведеться по однозонному тарифу, рекомендують подзвонити по телефону 402965 — "вони приймають заявки на перехід на зонні тарифи"… Там кажуть, що заявки моєї нема, тому облік ведеться по одній зоні.

Дзвоню в приймальню — перенаправляють на номер 402940 (Тетяна Філаретівна — відділ по роботі з побутовими споживачами). Тут ніхто не відповідає. Дзвоню без зупину…

Знову дзвоню в приймальну, прошу надати телефон керівника (це той, до якого я їздив ще в лютому), кажуть у відпустці. Прошу надати телефон іншого керівника, того хто зможе вірішити моє питання… Кажуть Ярослав В'ячеславович на нараді, як звільниться він передзвонить. Залишаю свої данні. В кінці розмови наголошую, що якщо мені ніхто не дасть відповідь, буду скаржитися знову до НКРЕКП.

Проходить близько години, мені передзвонюють з мобільного. Жінка з приємним голосом і бажанням допомогти каже, що виникла якась помилка, яку виправлять. І вона передзвонить мені вже в понеділок.

На моє питання чому Житомирський РЕМ продовжує ВИМАГАТИ 221,25 грн. за перший перехід на інший тариф без зміни личильника… — пообіцала вияснити і в понеділок дати відповідь.

Дочекався понеділка, ніхто не дзвонить. Передзвонив сам на мобільний з якого дзвонили — невідповідають.

Пишу скаргу до НКРЕКП e-mail: pr@nerc.gov.ua

тепер чекаю… дзвінків… чекаю…

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий