Як діє та для чого потрібен: у Житомирі пояснили етапи впровадження системи електронного квитка (ФОТО)

1














Фото: Вікторія Кос

28 Лютого 2017,
17:34
Коментувати

129

  Автор: Вікторія Кос

Запровадження системи електронного квитка в Житомирі – одна з найобговорюваніших тем у місті. Є чимало інформації про це, але містяни не до кінця розуміють суть, процес роботи цієї системи та її переваги. Тому 28 лютого в міській раді відбулася прес-конференція щодо запуску електронного квитка у громадському транспорті, на якій пояснили процес підготовки до впровадження системи й те, які позитивні зміни очікують у майбутньому.


“У рамках упровадження електронного квитка наші кондуктори пройшли навчання з користування мобільним валідатором. Звичайно, є працівники, які з певних причин не хочуть працювати із цими пристроями, але система вже запущена, і нововведення все ж будуть упроваджені. Кондуктори п’ятьох маршрутів по місту вже користуються мобільними валідаторами. Зараз їм трохи складно, адже вони беруть кошти і, користуючись картками, активізують валідатор, а вже потім видають квиток. Пізніше у всіх пасажирів будуть проїзні картки, і тоді робота кондуктора полегшиться. Пасажир самостійно активізовуватиме своєю карткою валідатор, розраховуючись за проїзд. Нам це дасть підрахунок пасажиропотоку. З приводу того, що потреба в кондукторах відпаде, можу сказати, що зараз у нас завдання максимально зберегти тих кондукторів, які працюють, і забезпечити їм роботу, реорганізувавши в контролерів. Ментальність людей така, що якщо не проконтролювати оплату, то виникатиме спокуса проїхати безкоштовно”, – сказав  начальник Трамвайно-тролейбусного управління Житомира Андрій Нечуйвітер.

Щоб процес контролю за оплатою проїзду здійснювався справно, на всіх маршрутах у ТТУ планують збільшити кількість контролерів.
“Зараз у ТТУ лише 5 контролерів, тому якщо у транспорті “зникне” кондуктор, який постійно здійснює функцію контролю, то ці декілька контролерів ніколи не охоплять усі транспортні засоби. Тому якщо система передбачає зменшення кондукторів, то зрозуміло, що потрібно збільшувати кількість контролерів”, – додав заступник міського голови з питань інфраструктури Дмитро Ткачук.
Адміністрування системи е-квитка здійснюватиме не ТТУ, а окреме комунальне підприємство “Житомиртранспорт”, адже цю систему планують впровадити не лише в ТТУ, а й для приватних перевізників.
“Люди вважають, що впровадження цієї системи лише ускладнить проїзд, але це не так. Потрібно зрозуміти, що світ змінюється, абсолютно всі сфери автоматизуються і система е-квитка справно діє в багатьох країнах світу, приносячи ряд переваг. У першу чергу, для пасажира ця система дасть можливість розширити спектр послуг: комусь потрібні разові поїздки, а інших цікавить безлімітний проїзд, тому ця система дозволить максимально швидко та зручно створити такі можливості. Зазвичай пересідання пасажира з одного транспортного засобу в інший супроводжується додатковою оплатою, а система е-квитка дозволить упровадити систему безоплатної пересадки на інший транспортний засіб. Тобто людина, яка приклала картку в одному тролейбусі, протягом певного часу зможе пересісти в інший безкоштовно. Оскільки популярність безготівкових розрахунків зростає, то людям буде зручно поповнювати свою проїзну картку через Інтернет чи термінал. У подальшому ми хочемо, щоб ця картка була не виключно транспортною, а взагалі була карткою житомирянина, що значно розширить коло послуг для людини, яка її матиме. А місто матиме дані, які допоможуть оптимізувати транспортну мережу, яка, у свою чергу, знизить собівартість транспортних перевезень. Крім того, буде можливість вирішити критичну ситуацію з подорожчанням електроенергії, бо ми зможемо оптимізувати ці витрати та зробити транспорт максимально рентабельним”, – пояснив директор комунального підприємства “Житомиртранспорт” Іван Фурлет.

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий