У Житомирі створювати робочу групу з питань «тіньової» заробітної плати та зайнятості населення

4


















18 Травня 2018,
16:57
Коментувати

2

Автор: Ярослава Туктагулова

У місті створювати робочу групу з питань «тіньової» заробітної плати та «тіньової» зайнятості населення при Житомирській міській раді. Даний проект рішення виконкому оприлюднили на сайті міськради.

«З метою забезпечення оперативного прийняття ефективних управлінських рішень, спрямованих на мобілізацію доходів міського бюджету, та відповідно до статей 18, 34, 61, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Затвердити склад робочої групи зі сприяння легалізації «тіньової» заробітної плати та «тіньової» зайнятості населення згідно з додатком 1.

2. Затвердити Положення про робочу групу зі сприяння легалізації «тіньової» заробітної плати та «тіньової» зайнятості населення згідно з додатком 2.

3. Затвердити заходи щодо сприяння легалізації «тіньової» заробітної плати та «тіньової» зайнятості населення в місті Житомирі на 2018 – 2020 роки згідно з додатком 3.

4. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 01.12.2011 №704 «Про утворення міської робочої групи з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення» із внесеними змінами.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків», – йдеться в проекті рішення.

Склад робочої групи зі сприяння легалізації «тіньової» заробітної плати

та «тіньової» зайнятості населення:

Голова робочої групи – перший заступник (заступник) міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.

Заступник голови робочої групи – директор департаменту бюджету та фінансів міської ради.

Заступник голови робочої групи – заступник начальника Житомирського управління Головного управління ДФС у Житомирській області (за згодою).

Секретар робочої групи – головний спеціаліст відділу з питань додержання законодавства про працю департаменту бюджету та фінансів міської ради.

Члени робочої групи:

начальник відділу з питань додержання законодавства про працю департаменту бюджету та фінансів міської ради;

представник департаменту економічного розвитку міської ради;

заступник директора — начальник відділу доходів міського бюджету департаменту бюджету та фінансів міської ради;

представник департаменту соціальної політики міської ради;

представник юридичного департаменту міської ради;

представник ГУ ДФС у Житомирській області (за згодою);

представник Житомирського міського центру зайнятості (за згодою);

представник Житомирського об’єднання об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (за згодою);

представник Житомирського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області;

представник Федерації професійних спілок Житомирської області.

 

Оставить комментарий