Після скарги пасажира ОДА перевірить перевізника, який обслуговує маршрут Радомишль-Житомир

2














В управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації надійшло звернення від пасажира про конфліктної ситуації на автобусному маршруті Радомишль-Житомир.
 
З’ясовували обставини сьогодні, 15 листопада, в Житомирі за участю представників управління, пасажира, перевізника, водія, представників автостанції і Укртрансбезопасности.
 
Пасажир розповів, що купив квиток на маршрут заздалегідь, на день раніше, в якому було зазначено 14 місце. У день відправлення контролер повідомив, що це місце «стояче». На автостанції виникла конфліктна ситуація.

«Ви повинні коректно ставитися до всіх пасажирів. Бо ви працюєте на них, завдяки їм ви отримуєте зарплату. Ви повинні були розібратися з цією ситуацією», – звернувся начальник управління промисловості Роман Крисюк до водія автобуса.
 
Через тиждень працівники управління разом з Укртрансбезопасностью перевірять, як організований процес перевезення на маршруті.
 

«Законодавством чітко визначено порядок перевезення. За тиждень ви повинні провести відповідну роботу, відвідати автостанцію, перевірити інформацію, яку вибивають на квитку, номер телефону, маршруту. Через тиждень ми перевіримо, як ви виправили недоліки. І продумайте той момент, щоб збільшити пасажиромісткість або додати рейс на самий завантажений день», – зазначив Крисюк, звертаючись до перевізника.

 
Нагадаємо, що з питань приміських і міжміських перевезень у межах Житомирської області пасажири можуть звертатися в управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму ОДА в будні дні з 9:00 до 18:15 за телефонами: (0412) 47-46-52 і 068-150-87-16.

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий