Київські маршрутки небезпечний транспорт


З початку року в столиці скасували близько 10 таксомоторних маршрутів, дублюючих громадський транспорт. Серед них і популярні №230, 238, 412, 545. Скорочений маршрут №429, кінцеву зупинку якого перенесли з вул. Хрещатик на Терещенківську. На сьогоднішній день у Києві діє 155 таксомоторних маршрутів, у минулому році їх було 171.

Як пояснюють у КМДА, технічний стан багатьох бусів, які працюють у столиці як маршрутні таксі, незадовільний. Наприклад, у січні на Харківському шосе під час руху у маршрутки №529 відвалився задній міст, в березні на Березняках маршрутка №599 втратила заднє колесо, під’їжджаючи до зупинки, а на початку червня в салоні буса №455 на проспекті Перемоги вибухнула система охолодження, коли маршрутка тільки від’їхала від зупинки. Яка виплеснулася гаряча рідина потрапила на людей і водія. Як розповів водій, його маршрутка щодня проходить техогляд, і все було в порядку, а можливою причиною вибуху міг стати перегрів. На щастя, в усіх випадках ніхто серйозно не постраждав.

За словами начальника комунальної служби перевезень КМДА Сергія Савтыря, кожні півроку техстан маршруток перевіряють незалежні сервісні центри. А щодня перед виходом на маршрут транспорт перевіряють механіки підприємств. При цьому ніде не регламентовано, скільки мікроавтобус може працювати на маршруті — рік, два чи п’ять. «Кожен рік, згідно з договором, укладеним з містом, перевізники зобов’язані на 20% оновлювати свої рухомі склади новими намистом протягом п’яти років. З тими, хто не буде виконувати зобов’язання, будемо розривати договори», — говорить Савтырь. До речі, ще в минулому році міськвлади планували протягом двох-трьох років закрити близько 80 маршрутів, замінивши їх автобусами. Скільки маршрутів буде ще скорочено в цьому році, поки невідомо.

Не поодинокі подібні НП і з приміськими маршрутками. У понеділок ввечері на пр. Бажана поруч з метро «Харківська» спалахнула маршрутка «Еталон» №317 (ст. м. «Харківська — р. Бориспіль). Полум’я загасили пожежники. В результаті НП пошкоджено моторний відсік, панель приладів та лобове скло. Обійшлося без постраждалих. Як пояснює виконавчий директор асоціації автоперевезень Київщини Олексій Павленко, причиною пожежі в маршрутці стало коротке замикання електропроводки. «З тієї ж причини на початку червня у Броварах загорілася маршрутка №411. Всі загоряння автобусів, як правило, відбуваються через електропроводки поза залежності від того, старий бус або новий», — пояснює Павленко.

НАЖМИТЕ НА СТРЕЛКУ , чтобы читать далее

Загрузка...