Последние новости
Главная / Новости / Житомирська ОДА хоче отримувати з бюджету гроші на білборди та сіті-лайти — Новости Житомира

Житомирська ОДА хоче отримувати з бюджету гроші на білборди та сіті-лайти — Новости Житомира

Житомирська ОДА хоче отримувати з бюджету гроші на білборди та сіті-лайти
Житомирська облдержадміністрація хоче мати можливість за кошти бюджету оплачувати виготовлення та розміщення соціальної інформаційної продукції (білборди, сіті-лайти, постери).
Про це йдеться у проекті рішення «Про внесення змін до Програми забезпечення відкритості в діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради та розвитку інформаційної сфери області на 2013-2015 роки», який опублікований на сайті Житомирської облради.
«Внести зміни до Програми забезпечення відкритості в діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради та розвитку інформаційної сфери області на 2013-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 20.12.2012 № 765, зі змінами від 12.06.2013 №935, від 16.01.2015 №1388 , а саме: у п. 1 таблиці «Напрямки діяльності та заходи забезпечення відкритості в діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради та розвитку інформаційної сфери області на 2013-2015 роки» у колонці 2 після слів «Висвітлення діяльності ОДА та її структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування засобами масової інформації» додати слова «виготовлення та розміщення соціальної інформаційної продукції (білборди, сіті-лайти, постери)», – зазначено у проекті.
При цьому загальна сума коштів на висвітлення залишається незмінною – 594 тис. грн, по 198 тис. грн на кожен рік.
Нагадаємо, в серпні цього року управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської ОДА звернулося в рекламні агентства у Житомирі та області для розміщення соціальної реклами. У листі, підписаному начальником управління Ольгою Григор’євої, оплату гарантували.
У відповідь на інформаційний запит щодо оплати за білборди, , що в обласній раді «кошти на розміщення соціальної реклами не погоджено».
Зазначимо, що раніше в обласному центрі вже розміщували зовнішню рекламу від імені губерантора Сергія Машковського та Житомирської ОДА, але зміни в Програму вносяться лише за кілька місяців до завершення її дії.
Білборди губернатора Сергія Машковського розміщувалися у Житомирі ще рік тому
Соціальна реклама від ОДА, січень 2015 року

Интересное

У Житомирі сотні людей занурювалися в освячену воду та зігрівалися чаєм. Фоторепортаж — Новости Житомира

Зранку, 19 січня сотні житомирян зібралися в гідропарку, щоб скупатися у воді, яку освятили священнослужителі. З житомирянами пірнув у воду і міський голова Сергій Сухомлин.   Для переодягання та обігріву на березі встановлені два намети: чоловічий та жіночий. Також працює ярмарок на якому можна зігрітись гарячими напоями та скуштувати святкової каші.