Последние новости
Главная / Новости / У Житомирській області «спрощенці» сплатили на 35% єдиного податку більше, ніж минулого року — Новости Житомира

У Житомирській області «спрощенці» сплатили на 35% єдиного податку більше, ніж минулого року — Новости Житомира

У Житомирській області «спрощенці» сплатили на 35% єдиного податку більше, ніж минулого року
У Житомирській області «спрощенці» сплатили на 35% єдиного податку більше, ніж минулого року Сьогодні, 11:15 За 8 місяців 2015 року житомирські бізнесмени спрямували до місцевих бюджетів 168 мільйонів гривень єдиного податку, а це на 44 млн. грн., тобто на 35 відсотків більше, ніж минулого року.
Про це повідомили у секторі комунікацій ГУ ДФС у Житомирській області.
«Тільки у серпні суб’єкти малого підприємництва сплатили понад 34,6 млн грн єдиного податку, що на 12 млн грн, або 55 % більше, ніж у серпні 2014 року. Найбільші надходження спрямовують в місцеву скарбницю фізичні особи-підприємці – за вісім місяців ця сума склала 114 млн грн. Юридичні особи ІІІ групи сплатили 35 млн грн єдиного податку, а юридичні особи ІV групи (платники фіксованого сільськогосподарського податку) – 19 млн грн», – йдеться у повідомленні.
У зв’язку із змінами у законодавстві, що відбулися на початку року, суб’єкти підприємництва аграрної галузі, які раніше сплачували фіксований сільськогосподарський податок, перейшли на четверту групу спрощеної системи, – нагадують податківці.
Станом на 1 вересня 2015 року зареєстровано 27 тисяч фізичних осіб-підприємців на спрощеній системі оподаткування, юридичних осіб ІІІ групи – 3685; юридичних осіб ІV групи – 782.

Интересное

Олександр Шевчук: Передвиборча кампанія ще не почалась, а житомирян вже задобрюють гречкою — Новости Житомира

До старту передвиборчої кампанії залишилось декілька тижнів, політичні сили активізувалися. Дехто намагається завоювати прихильність виборців корисними справами, а хтось користується старими перевіреними методами: гречкою та консервами. –       Олександре, нещодавно у соціальних мережах Ви повідомили про прикрі дії кандидатів у депутати, коли прихильність виборців здобувають продуктовими наборами. Як показує практика, замість того, щоб працювати, кандидати на