Последние новости
Главная / Новости / Палеонтологи знайшли у Африці скамянілі рештки сухопутної риби, яка жила 360 мільйонів років тому — Новости Житомира

Палеонтологи знайшли у Африці скам’янілі рештки “сухопутної” риби, яка жила 360 мільйонів років тому Сьогодні, 14:31 Рештки найдавнішої риби-целаканта, яка могла певний час проводити на суші та жила понад 360 мільйонів років тому, знайшли південноафриканські і американські вчені в ПАР. Як йдеться у їхній доповіді, скам’янілі рештки знайшли в гирлі однієї із річок.
Це означає, що риба метала ікру на мілководді, як і багато її нащадків наразі.
Роберт Гесс із університету Чикаго і його колеги здійснили своє відкриття випадково – перші скам’янілості їм показали будівельники, що прокладали дорогу біля берегів сезонної річки на сході ПАР.
Коли вчений побачив ці рештки, він зібрав команду з палеонтологів і впродовж декількох місяців вивчав місцину. Наслідком цих тривалих пошуків стало відкриття декількох десятків скам’янілих рештків стародавніх лопастеперих риб, що збереглися дуже добре.
У цих риб були потужні плавці та своєрідні “плечі” і “таз”, що дозволяли їм періодично випливати на сушу і переповзати в сусідні водойми. У цьому їм так само допомагали примітивні легені, що дозволяли рибі насичувати тіло киснем під час таких прогулянок.
Джерело статті: ТСН