Последние новости
Главная / Новости / Таксі Пілот (номер телефону 279) обкрадає своїх клієнтів? — Новости Житомира

Таксі Пілот (номер телефону 279) обкрадає своїх клієнтів? — Новости Житомира

Таксі “Пілот” (номер телефону 279) обкрадає своїх клієнтів?
Таксі “Пілот” (номер телефону 279) обкрадає своїх клієнтів? Сьогодні, 20:47 До редакції сайту Житомир-Онлайн звернулись обурені читачі зв скаргою на службу таксі “Пілот”.
Так, житомирянка Людмила нам розповіла: “Позавчора, 24 серпня, ми з сім’єю замовили в службі таксі “Пілот” за номером 279 дві машини, щоб поїхати з району площі Соборної до села Тетерівка. Оператор по телефону сказала, що не може прорахувати вартість поїздки, а може лише сказати тарифи: 10 гривень – посадка і 4 гривні 50 коп. кожен кілометр. З площі до Тетерівки приблизно 8 км. (їхали до початку села). Коли ж приїхали, виявилось, що водій однієї машини вказав суму, яку треба заплатити – 46 гривень, а інший – 58 гривень. Подзвонили до оператора, пояснили ситуацію, вона порадила оформити скаргу на водія. Ми це зробили – у службі пообіцяли повернути 12 гривень на рахунок телефону, з якого ми телефонували. Коли ж ми поверталися додому, знову подзвонили до “Пілота”. По дорозі запитали, чи вже діє нічний тариф – водій відповів, що нічного тарифу в них немає, діє лише один тариф. В результаті ми заплатили 59 одному водієві і 60 іншому (до речі тому ж, що обрахував нас по дорозі туди). Правда, один водій нам дав чек з дивними тарифами:
Наступного дня ми знову зателефонували оператури і запитали, де ж наші 12 гривень, які обіцяли повернути. На тому боці слухавки знову оформили заявку. Сьогодні вже 26 серпня – наші 12 гривень нам так і не повернули, як і ніхто не сказав, скільки ж точно коштувала наша поїздка”
Джерело статті:

Интересное

Visa планує з жовтня відключити картки російських банків — Новости Житомира

Visa планує з жовтня відключити картки російських банків Сьогодні, 10:54 З 1 жовтня Visa відмовляється від гарантованого обслуговування операцій за картками російських банків. Як пише “Коммерсант”, Visa розіслала лист, в якому попередила членів системи про зміни у порядку обслуговування карт. “Visa повідомила, що з 1 жовтня, якщо авторизаційні запити (одержання схвалення від системи на проведення