Рішення “Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення та рекламних засобів” було прийнято під час засідання виконавчого комітету 3 лютого.

 Документом чітко визначені випадки і підстави, у яких тимчасова споруда та рекламний засіб (далі ТС та РЗ) підлягають демонтажу. Порядок описує і кроки, які повинна здійснити уповноважена особа до демонтажу (винесення припису, його фотофіксація, встановлення особи власника ТС та РЗ та ін.), а також під час даної процедури.

 Нові правила містять і інформацію про те, у який термін власник самовільно розміщених ТС та РЗ зобов’язаний здійснити їх демонтаж. Окрім того, визначені умови, після виконання яких, власнику повертаються ТС чи РЗ, що були демонтовані уповноваженою особою. 

 За словами міського голови Сергія Сухомлина, до цього Житомир не мав чітко прописаних правил, за якими б здійснювався демонтаж подібних конструкцій, що створювало певні проблеми, на приклад оскарження дій щодо демонтажу у суді.

 Детальніше ознайомитися з «Порядком демонтажу тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення та рекламних засобів” можна тут.

По материалам http://www.0412.ua/